2011. június 20., hétfő

DDR-régi rendőrség kabát vagy dzseki Wehrmacht bőrkabát *

DDR-régi rendőrség dzseki, vagy kabát * Wehrmacht bőrdzseki:
Én kínálunk Önnek itt a nagy kelet-német rendőrség, a hadsereg kabát vagy kabátot bőrből készült.
A korkülönbség az én dicséret természetesen jelentős, de egyébként nem tudom leírni a köpeny. Nem tudom, amelyben korban tartozik.

Amit viszont tudok:
- Ez a sötétzöld. De mivel az egyik általában mindig szaladgált a félhomályban lát ebből persze több fekete
- Ő nem zavaró öv / szíj lógott kívül és mert egyszerűen csak néz awesome
- A bélés-zöld kockás, és meglehetősen jó állapotban. Belső csak egy nyomógomb Band
- Egy belső zseb, jobb
- Az alsó gallér egy "rejtett" cipzáras zseb
- Két külső zseb
- Minden zsák gyógyít
- Három soros (6 gomb)
- Nehéz Bőr
- Lehet einknüpfen belső bélés, ami nem vele / volt

Persze, ő mások a láb vagy a másik semmiből a bőr (nem én), ő is aktívan támogatta őt néhány nap "szolgálatban".

És most a méret:
Mivel nem címkét a kabát tudok csak írni, hogy én testsúlya 63 kg, és 1,79 m, mint egy ember nő fel -, és nekem ezeket a dimenziókat a kabát illik elég jól. Azt mondanám, hogy / tájékoztatást arról, hogy van egy kis feltörekvő "M-es" is.

Mivel a kis méret és a burkolat úgy néz ki, nagyon egyszerű (mert a külső, mint kis zsebek és rumbaumeln nem Klimbim) az a réteg úgy néz ki, valóban nagy és kialakítani - és nem, mint oly sokszor, mint egy nagy köpenyt, ami lehet dobni mint már.

Ár: 70 € beleértve a postaköltséget.
Ár: 70 EUR